miercuri, 7 august 2013

Shopping time

Heii. Astăzi am ieșit puțin până în Carrefour să caut la standul Kallos vopsea pentru sprâncene și oxidant. Și ca de fiecare dată, nu m-am putut rezuma doar la ceea ce mi-am propus să cumpăr. Mi-am luat și o mască de față de Montagne Jeunesse, de fapt două. Era o promoție sau ceva de genul, pentru că de masca în dimensiunea normală era legată și o mască mai mică. Am ales masca pentru curățare cu zmeură și mango, iar cea mică, care are 6 ml, este mască exfoliantă cu castraveți și vine cadou la orice fel de mască Montagne Jeunesse la prețul de 6,5 lei.


Pentru că ultima dată când am fost la vopsit sprâncenele, tipa de la salon a făcut o treabă nu chiar satisfăcătoare, am zis să încerc eu să le vopsesc acasă. Zis și făcut. Când am ajuns acasă m-am pensat și mi-am vopsit sprâncenele și sunt foarte mulțumită. Nu prea cred că am să mai calc în saloane pentru acest procedeu. Eu am destulă răbdare și sunt atentă la detalii, în cazul ăsta la cel mai mic firicel care trebuie pensat/vopsit.
Când am fost la salon, sprâncenele mele au fost vopsite cu negru, eu fiind șatenă. La vopseaua pe care am ales-o erau 3 nuanțe și eu eram nehotărâtă, nu știam ce să aleg dintre negru sau maro(maro închis). Doamna de la Kallos, spunându-mi că sunt șatenă, mi-a recomandat maro, deci maro am luat. 
Vopseaua costă 8,9 lei și pe lângă vopsea am mai luat și oxidant(3 lei), cu care am amestecat vopseaua.


Nici în New Yorker nu m-am abținut. De fapt m-am abținut, pentru că nu aș fi plecat din magazin doar cu cămașa, dar ținând cont de faptul că vreau să mai slăbesc și am alte lucruri prioritare pe wishlist, m-am rezumat doar la această cămasă. Pe umeraș nu arată ea așa de bine, dar poate nu uit să pun o poză cu ea îmbrăcată când am să o port prima dată. La spate are un decupaj în formă de triunghi. Gulerul mi-a plăcut mult, mult și sper să nu pierd vreo pietricică de pe ea. A costat 32,9 lei.  




6 comentarii:

  1. Mastile de la MJ imi plac tare mult, camasuta este superba, sa o porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mastile sunt foarte bune si o mega reducere ai prins de obicei sunt mai scumpe ,sa pui poze dupa ce ti vopsesti sprancenele sa vedem ce a esit recunosc ca nu am avut curajul .

    RăspundețiȘtergere