luni, 31 decembrie 2012

Favoritele anului 2012

Astăzi este ultima zi din an și am considerat că o postare cu favoritele anului 2012 ar fi idea

Favoritele acestui an sunt produse pe care le-am consumat până la sfârșit și calitatea lor m-a determinat să cumpăr și a doua, a treia oară acel produs, devenind un obicei pentru mine.

Tratament pentru părul uscat, fragil și pentru fire despicate. Este un tratament ce se aplică fie pe părul umed, fie pe părul uscat. dar într-o cantitate mai mică. Se aplică o cantitate cât un bob de mazăre, nu necesită clătire și nu îngrașă părul.



Mască de față exfoliantă cu axtracte de alge Planet Spa Avon. Îmi place mult și nu cred că voi renunța la ea vreodată. Își face treaba cum trebuie.



E.l.f. Eyelid Primer mi-a plăcut mult și rareori am avut probleme cu el, să mi se strângă fardul în pleoapă.



Tuș negru Catherine Arley: am lucrat bine cu el și nu se întinde.



Leydi 873 este o nuanță nude care mi-a plăcut mult. Este prima ojă pe care am folosit-o până s-a terminat.



Lac de unghii Deluxe Chocolate Avon


Apă de toaletă Cacharel Amor Amor



Paleta OH SO SPECIAL de la Sleek: toată lumea știe cât de bună e. Culorile sunt pigmentate și îmi place mult și ambalajul și oglinda încorporată în carcasă.



Pudră Isabelle Dupont. Sunt la sfârșitul celui de-al doilea produs. Mi-a plăcut mult atât produsul propriu-zis, cât și ambalajul și designul acestuia.


Acestea sunt produsele favorite, folosite de mine în 2012.

Voi ce ați folosit cel mai mult în 2012 și cărui produs o să-i rămâneți fidele și în 2013?



3 comentarii:

  1. La multi ani!
    Ce dor mi-ai facut de Amor, Amor. Il aveam si eu intr-un timp.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. primerul de la Elf,cel putin pentru mine este the best forever ;))

    RăspundețiȘtergere