joi, 1 noiembrie 2012

UGG Animal print

Despre ugg-uri:
"Acest gen de cizme, caci despre acest lucru vorbim de fapt, isi are originea in incaltamintea din piele de oaie, imblanita, folosita acum mai bine de 200 de ani. 

Foarte comode, dar uratele, UGG-urile au castigat incet, incet teren, devenind un brand in toata puterea cuvantului. O pereche de papuci de casa realizati special pentru iesirile in oras. 

"Virusul UGG s-a raspandit pe filiera VIP": odata descoperite si adoptate de vedetele de la Hollywood, cizmulitele care seamana cu ratusca cea urata au ajuns in dulapurile tuturor celor care isi fac model din actritele ultramediatizate. "

Peste tot prin magazine vad ugg-uri si am stat ceva timp pe ganduri daca sa-mi cumpar si eu. Nu imi plac acele ugg-uri foarte inalte si de aceea am cautat ceva mai joase. Gama de culori era compusa din negru, maro, bej, albastru si roz. Astea le vedeam peste tot, pana cand am vazut ugg-uri animal print si a fost "dragoste la prima vedere". Cred ca m-am hotarat mai mult sa-mi cumpar atunci cand am gasit acest model. 

Mie imi plac mult de tot si mi se par deosebite fata de cele simple care le vad peste tot. 
Voi purtati ugg-uri? 






6 comentarii:

  1. de unde le-ai cumparat si cu cati bani?

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am cumparat dintr-un centru comercial/bazar si am dat 40 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase-s! nu-mi vine sa cred c-ai dat doar 40 de lei pe ele!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Primele mele ugg uri au fost tot animal print,tot vreo 30-40 de lei si m-au tinut mai bine de 1 an :)enjoy them!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna . imi doresc mult aceste ugg uri, am vrut astazi sa le comand de pe okazii.ro, dar nu mai erau. un id de mess sau mai bn un nr de telefon ar fi exceptional. va rog sa trimiteti raspuns, cat mai repede. va multumesc! stima!

    RăspundețiȘtergere