duminică, 21 octombrie 2012

Papioane

Bună fetelor!
Acum ceva timp, a apărut o nouă modă şi fetele au mai abordat încă un accesoriu bărbătesc. Papionul. Ce-i drept, mi-a plăcut mult când am văzut cum arată papioanele colorate la gâtul fetelor. Şi tot căutam să-mi cumpăr şi eu unul, pâna când mi-a venit ideea să îmi fac eu unul. Doar că nu mi-am făcut doar unul :) ... Le-am mai făcut şi la câteva prietene, astfel încât o bună bucată de timp m-a pasionat această activitate.

Vă las câteva poze cu papioanele făcute de mine. 
Voi ce părere aveţi despre ele? Aţi purtat papioane?






























10 comentarii:

  1. Vreau si eu unul galben!:))Nu mi le dai mie pe alea galbene?:))
    E superba culoarea!Si sunt foarte frumos realizate!Eu le-as transforma in brose ori bentite pe elestic:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da-mi un mail cu adresa ta si-ti trimit unul galben daca vrei :*

      Ștergere
    2. Stai fara griji!nu e obligatoriu!Dar imi plac la nebunie!!!si eu nu prea o am cu galben dar m-au cucerit!<3

      Ștergere
    3. Cum vrei, dar ti-as trimite cu mare placere! :*

      Ștergere
    4. Putem comandaa??...eu as dori sa achizitionez mai multe

      Ștergere
    5. Da, se pot comanda :) Pentru detalii da-mi email pe ij.oriflame@yahoo.com

      Ștergere
  2. cat costa unul??? :x sunt superbeee as vrea sa port unul la majoratul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna si multumesc :D Papionul costa 7 lei plus taxa de transport(aprx 3 lei)

    RăspundețiȘtergere
  4. care este email-ul la care putem comanda???

    RăspundețiȘtergere