miercuri, 10 octombrie 2012

Ce mi-am mai cumpărat



Bună fetelor! Nu ştiu cum e la voi, dar la mine e tare friguţ şi nu-mi place deloc acestă vreme. Zilele trecute am ajuns pe la Iaşi, unde am mers la Palas Mall. Am intrat în Douglas unde am găsit standul essence şi am fost foarte foarte fericită. Aveam de gând să cumpăr mai multe lucruşoare dar m-am hotărât aspra unui lipgloss şi a unui creion pentru sprâncene.

Gloss-ul l-am ales într-o nuanţă mai nude, mai exact "Nude Candy" iar creionul este în nuanţa 02 brown. Am început să le folosesc şi îmi plac mult de tot. Sunt primele mele produse essence care le folosesc şi mi-au făcut o impresie foarte bună.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         



De asemenea mi-am luat şi cremuţa de la NIVEA, în varianta mai mică, la 30 ml. Am zis să am ceva micuţ pentru orice geantă, în aceast sezon. Ştiind că această cremă este foarte hidratantă, cred că e perfectă!

 

Mi-am mai luat şi două oje de la CHISSA. Amândoua sunt mov, una sidefata(216) si una mata(114).


De la AVON  mi-am luat crema de mâini Skin so Soft firming & restoring.


Ştiţi că vă spuneam în postarea anterioară că vreau să-mi cumpăr acei cercei şi pe roşu? Ei bine, nu am mai găsit pe roşu, în schimb am gasit pe roz. Îmi plac si aceştia mult. Voi ce ziceţi?



La voi cum e vremea? Ce produse cosmetice folosiţi în sezonul rece?


3 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere toate , vor fi utile ca sa lasat frigul .pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am creionul pentru sprancene de la Essence si imi place tare mult:X Si crema in cutie albastra de la Nivea e sfanta pt mine, o folosesc din greu in anotimpurile reci.

    RăspundețiȘtergere