duminică, 30 decembrie 2012

Haul - December 2012

Ieri am fost prin Shopping City și prin Carrefour și am intrat rapid prin Marionnaud, de unde am luat un primer de la Essence, pentru că cel de la Elf era gata și mi-am propus să încerc ceva nou.
Pe ambalaj scrie că este și bază pentru fardul de pleoapă și corector. A costat 13 lei.



Tot de la Essence mi-am luat un lac de unghii cu sclipici 112 time for romance. De la un stand mi-am luat și un lac de unghii rozaliu cu reflexii aurii.





Din Carrefour, am luat un fixativ de la Syoss cu fixare ultra-puternică, care a costat 13 lei și o acetonă marca Carrefour la 4 lei.



Mi-a venit și comanda la Oriflame. Mi-am luat un balsam fară clătire, care a costat 16 lei. În catalog scria că balsamul e împotriva încrețirii părului, dar pe eticheta lui scrie că e împotriva electrizării părului.
O cremă de mâini Brazil Nuts la 5 lei și setul cu zmeură și mentă, format din cremă de mâini, spray de corp și gel de duș cu particule exfoliante. Am vrut să încerc și șamponul de la Hair X și am luat unul pentru păr normal la 400 ml, care a costat 12 lei.






Voi ce v-ați mai cumpărat în ultimul timp?
Așa-i că uneori vă cumpărați lucruri deși nu vă sunt strict necesare ?

8 comentarii:

  1. si eu mi-am comandat crema de maini cu miros de cafea.. astept sa soseasca.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un An Nou plin de bucurii si fericire!
    La multi ani!
    Cu drag,
    Corina
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. se poate un review primerului de la essence?pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să încep să îl utilizez și fac un review cât de repede pot. Te pup

      Ștergere
  4. Fixativul de la Syoss e foarte bun(parerea mea). Chiar daca am firul de par putin mai subtire si foarte fin, mereu isi face treaba.
    Iti doresc un an nou fericit, plin de impliniri si bucurii, alaturi de cei dragi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deabea aștept să îl folosesc și sper să fie bun și pentru mine.
      Mulțumesc pentru urări. Îți doresc și ție un an plin de reușite. :*

      Ștergere