miercuri, 3 octombrie 2012

Preferatele lunii septembrie

S-a dus încă o lună, începe să fie din ce în ce mai frig şi ne pregătim de sezonul rece. Dar până atunci am să vă arăt care sunt preferatele mele din luna septembrie.



  •  Anticearcăn Oriflame
Este ideal pentru zona sensibilă a ochilor şi estompeaza cearcănele. Este nelipsit din rutina mea zilnică de machiaj. 



  • Gel de duş de la AVON Senses - Summer Breeze
Gelul de duş l-am folosit defapt toată vara şi îmi place mult mirosul, sunt la a doua sticlă şi n-am apucat să mă plictisesc de el.
  • Şampon fortifiant pentru păr normal spre uscat Garnier Fructis

Iubesc acest şampon pentru că are un miros fructat deliciossss. Şi persistă pe păr ceva vreme. Mirosul este atat de intens încât şi baia o parfumează. Cu siguranţă îl mai cumpăr!!
  • Gel-cremă pentru faţă cu castravete şi ceai verde AVON Care

Crema o folosesc ca şi bază de machiaj, este hidratantă, intră repede în piele şi miroase frumos.
  • Balsam de buze NIVEA Soft Rose

Are un ambalaj drăguţ, un miros dulceag, hidratează şi catifelează. Îl port mereu la mine şi îmi place!

5 comentarii:

  1. Ma tenteaza si pe mine samponul fructis. ;))
    Sa le folosesti cu pacere in continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu gelul si mi-a placut :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am avut balsamul pentru buze de la Nivea si mi-a placut, iar gelurile de dus Senses sunt superbe toate:X Te invit si pe tine sa te inscri la primul meu giveaway, unde poti castiga produse cosmetice si bijuterii handmade: http://beautiful-and-special.blogspot.ro/2012/10/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere