joi, 4 octombrie 2012

Mini Haul

Bună fetelor !Ieri mă plimbam puţin şi am ajuns şi în Shopping City de unde mi-am achiziţionat câteva lucruşoare. Am găsit revista FEMEIA cu şamponul fortifiant de la Garnier Fructis şi m-am bucurat mult.

După am intrat până în farmacia Centrofarm şi mi-am cumparat apa termală de la VICHY. Am avut şi noroc pentru ca era ora 19:50 şi între orele 19:00-20:00 la toate produsele cosmetice se aplică o reducere de 25 %. Aşă că preţul apei termale a fost de 25 lei de la 34 lei. 


Mi-am luat şi o pereche de cerceluşi din PECHORA pe care am dat 6 lei . Nu mă puteam hotărâ între verde şi roşu, dar înt-un final cei verzi au fost ai mei. Mă bate gândul să merg să-i cumpăr şi pe cei roşii pentru că îmi plac tare mult :) . Vă las câteva poze cu cerceluşii.





Voi va-ţi cumparat revista FEMEIA? Cu ce cadou ?

12 comentarii:

  1. momentan nu ,dar as vrea un ruj cred -superbi cercei si la 6 lei si cei rosi se merita .pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguti sunt cercelusii! Sa-i porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti/porti cu placere. :)
    Adorabili cercelusii. :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere si sa-i porti cu placere >:D<

    Gata, trebuie sa am si eu apa termala de la Vichy !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se merită, eu sunt deja înnebunită după ea :x:x

      Ștergere
    2. Gata, am cumparat apa termala si la prima imi place foarte mult :X insa astept treaca macar o saptamana ca sa fiu sigura ca ma inteleg bine cu ea :D


      Eu mi-am luat ''Femeia'' cu gelul de dus cu aloe vera <3 La inceput inclinam catre sampon, dar mi-e teama sa-mi schimb din nou samponul.

      Ștergere
    3. Cred că o să îţi placă mult apa termală!! Să foloseşti cu plăcere gelul de duş. :*

      Ștergere
  5. imi plac mult cercelusii... si eu tot pe verde as fi ales.. D:

    te pup!

    RăspundețiȘtergere