sâmbătă, 22 septembrie 2012

Fruit Cocktail Hand Cream Oriflame

De cele mai multe ori, atunci când mi-am cumparat o crema de mâini, am luat-o pentru ca ambalajul arata bine sau pentru ca ma tenta mirosul si nu pentru ca aveam nevoie cu adevarat de o crema de mâini. Nu-i bai, pentru ca le consum destul de repede si am mereu una de rezerva când se termina.



Crema de mâini Fruit Cocktail mi-am cumparat-o pentru ca mirosea genial! Are un miros fructat bogat care persista ceva timp pe mâini. Ambalajul este unul obisnuit, practic, cu un design colorat si placut.

Are un gramaj de 75 ml, o gasiti la Oriflame la un pret de 5-7 lei depinde de oferta. Produsul propriu-zis are o consistenta usoara, aluneca usor când o pui în mâna si are o culoare rozalie.
Mie mi-a placut destul de mult, hidrateaza mainile, le catifeleaza si ce-mi place cel mai mult este mirosul !!

Daca as mai cumpara-o din nou? Cred ca pentru miros, caci în rest are aceleasi efecte ca aproape orice crema de mâini: hidrateaza si catifeleaza.

Voi ati încercat aceasta crema? Cum vi s-a parut?

Un comentariu: