joi, 13 septembrie 2012

YVES ROCHER Mascara Volume review

De când mi-am rimelat prima data genele cu acesta mascara m-a convins! Îmi face genele exact pe gustul meu.



Mascara Volume de la Yves Rocher are o culoare destul de intensa de negru. Confera volum genelor, le alungeste, le separa si nu le încarca deloc. Îmi place ca se întâmpla sa trec de mai multe cu penita peste unele gene si nu le lipseste.
În momentul când o aplic se usuca destul de repede astfel încât atunci când clipesc, pleoapa ochiului nu se murdareste.De asemenea, înca un lucru care îmi place la ea este ca e usor demachiabila si nu se întinde pe toata fata.


Ambalajul este foarte dragut, viu colorat. Produsul propriu-zis are un gramaj de 9 ml.
Pret: 60 lei
Este disponibil in trei nuante: maro, negru si albastru.

Clar, Mascara Yves Rocher, se afla printre primele trei mascara preferate ale mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu