duminică, 11 noiembrie 2012

e.l.f. Eyelid Primer Review

Cu siguranta acest produs se afla în colectia de machiaj a multor fete.






În ciuda pretului mic, calitatea acestui produs m-a surprins. Îl aplic pe pleoapa într-o cantitate destul de mica si îl întind pe toata pleoapa. Nu încarca pleoapa, ci dimpotriva dupa ce îl întinzi bine acopera venele mici de pe pleoapa si nu îl simti deloc.

Rareori am avut probleme si sa mi se strânga fardul în pleoapa. De obicei când aplicam unele farduri sidefate sau când aplicam creion pe toata pleoapa. Dar asta se întâmpla rar si chiar nu am avut probleme cu el. Am purtat un machiaj  la o nunta, de dimineata pâna a doua zi dimineata si atunci când am vrut sa ma demachiez am observat ca fardul nu s-a strâns deloc.

Primer-ul are consistenta destul de lichida, asemanatoare unui anticearcan. Aplicatorul este prevazut cu buretel . Poate fi gasit în mai multe nuante, al meu este în nuanta Sheer, o nuanta deschisa.



Produsul îl gasiti pe site-ul E.L.F la pretul  de 9 lei.
Raportul calitate-pret mi se pare foarte bun si sunt sigura ca am sa îl cumpar din nou.

Voi l-ati folosit? Va place?



4 comentarii:

  1. Da imi place , il folosesc zilnic,am crezut ca fiind ieftin nu va fi bun ,dar m-a convins rezista machiajul 8-9 ore, mi am mai luat 2!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place, nu am avut niciodata probleme cu el de cand il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu il am, il folosesc, il ador! ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place enorm, este super bun pentru pretul mic pe care il are!!!

    RăspundețiȘtergere